Realese Tattoo

Nu släpper jag min nya tattoo skis för allmänheten, har vimmlat lite nu senaste vad jag vill ha men här kommer den och den kommer det att bli, vet hundra % att jag inte kommer ångra mig :)



Ganska dålig skis men så här kommer den att se ut, till vänster kommer det att vara en Djävuls tjej och till höger en ängla tjej, som sakt bara en skiss allt kommer bli mycket mer detaljerat tex, så kommer det vara 2 jordklot med utsikt över europa, afrika och lite av usa, mycket mer detaljerade vinga samt kroppar, änglen kommer att vara ¨påkläd men det kommer inte djävulen vara för att göra hon lite mer ond och sexigare, djävulen kommer även att ha en svans och vasare klor som hon kommer att klössa på jorden med, det kommer inte att vara någon text under gjorde bara denför att tästa om jag ska göra något liknande i framtiden, och tror det men som sakt inte ¨Only god can judge me¨ det kommer även inte vara några blommor bakom vingarna, kommer förmådligen vara lite små rankor som binder ihopp tattueringen. Det var någg allt kommentera:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0