Burton,Ulle & Sälen

Nu på Torsdag så ska jag och familjen Sandberg/Nyström åka till sälen, och för andra gången i mitt liv ska jag åka snowboard :) Första gången var det nån gång i 8-9:an tror jag med sandagymmnasiet, det kunnde ju gort bättre en vad det gjorde men det var roligt som fan efter man har crashat typ 200 gånger ner för en backe och man fick häng om det. Första gången jag åkte så kom jag med jens och skinhandskar, det var inte så poppis men vafan jag visste inte hade aldrig vart i en backe innan :P så nu idag var jag och köpte mig en finfin Burton jacka och ska låna tärmosar och shit av familjen :) ska bli shiit kul, Jag, älsklingen och anders ska till ulle på tisdag och öva innan den stora trippen. Anders som har kört betyddligt mycket mer än mig och det har amanda med gjort kommer någ skratta åt mig menmen, jag äger dom på bmx så dääsåå !!


Kommentarer
Postat av: amanda

du skrattar inte åt mig på bmx så då skrattar inte jag åt dig när du åker bräda :D

2010-01-11 @ 00:22:08
URL: http://asandberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0