Suddigt

Sad times are here, ska snart lämna över bilen till mamma, dom på Hemma tycker att jag jobbar dåligt, är trött och seg hela tiden, alla omkring mig bråkar, Vänner sviker, hoppet på livet lever vidare men lite suddigt just nu bara, har jobbat idag 13 timmar så är lite slö i kroppen, är ledig i helgen så det ska jag se fram imot, imorgon ska vi ha en förlovnings fest, det ska bli roligt närmaste vännerna är bjudna och jag ser fram imot det :) bjuder på pizza och öl kommer vi att göra, Mina planer om tattuering är kvar och jag väntar bara på bilden från hedman på en ny skull som jag gillar mer :) Men samma motiv, kärleken blomstar fast den börjar bli höst utte, lite underligt medans allt dör så blommar det som alldrig för här hemma :) Älskar dig min egna lilla heroin.              
                                  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0