Spotify

Har just vaknat efter att ha jobbat hela natten på restaurang hemma, och nu ligger jag i sängen efter 2 koppar kafe och är ganska pigg ska laga mat med frugan sän :) ska bli intressant om det blir jag som gör all mat eller om hon hjälper till hehe, kommer nog bli non gorv och pasta :) sedan ska jag börja jobba igen kl 16:30 fram till 01:00 inatt. Roligt ikväll att jag ska jobba med min bässtis sjöö :D för hon har ochså börjat jobba på hemma nu efter jag hade fixat in henne :) imorgon ska jag jobba på hv från 12:00 till 20:00 och sedan på hemma från 20:30 till 01:00, hehe bara jobb men det är ju pengar i slutändan som svärmor säger :D
Rubriken lyder Sportify och sitter här och funderar på not nytt att lyssna på så tänkte om jag delar med mig med min sportify playlist så kan in ochså göra det :) så får man lite ny musik :)

http://open.spotify.com/user/mankind/playlist/4oY6jrGyS0W5RiU7HegJgb

Ha det fint så länge :D
                                                          
                                             (Bild Die brat die en tattoo man funderar på att göra)
                                                                (Tatto skapad av Amanda)


Kommentarer
Postat av: amanda

måste du säga frugan?! X)

det låter så ävla gammalt. jag får åldersnojja ^^

2009-10-03 @ 11:40:40
URL: http://asandberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0