Skull

Nu har det vartir många om och men om hur min nya tattoo kommer att bli och i börjarn hade jag tänkt mig den som jag ha skrivt om tidigare i bloggen, men för cirka 2 år sen så såg jag en mexicana skull som jag bara älskade och ville ha tattuerad, efter åren så hade jag bestämmt mig att skaffe en skull, och jag hittade inte den som jag såg för 2 år sen så jag tänkte att den som jag har skrivit om, att den får la duga men nu har jag hittat den jag såg för 2 år sen och jag är asssss taggad på att skaffa den :) så här kommer den, ni som inte gillade den förra kommentera och tyck till :P


                               
                                                     (riktigt dålig bild men den får duga )

Kommentarer
Postat av: Fia

Snygg :)

2009-10-27 @ 23:38:45
URL: http://fiien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0