Mexicana skull

Så ja nu är jag hemma igen efter en lång helg i ludvika :) allt ha vartit underbart förutom att peter och jag tog sönder fästflickans dator :( inte roligt alls ! peter råkade sätta sig på den så skärmen sprack :( Aja till dom goda nyheterna som ni kanske visste så har jag fåt en tid på dalaslaget i falun 30/1, Mina första planeringar var att bygga utt ryggen men har ändrat mig nu efter många om och men så har jag hittat en mexicana skull som jag gillar men ska göra några små ändringar på den :) den kommer att sitta under armhålan cirka 10 cm från
bröstvåtan, Och sedan kommer jag att bygga vidare rosorna så dom går upp måt brösten och möter bröstvåtan :)


     
                                                                                       

Så denne bildern blir det :) bara själva huvudet och rosorna ska vara med, ska ändra lite på färgenrna tex Så har jag inte nestämt mig än vilket färg tema jag ska ha :P fan hjälpt mig vad tycker ni ? Rosorna ska vara röd/svart tonnade :) lite skyssta skuggor sän kommer denna bli as nice :) ser fram imåt det :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0