Ludivka & Tattoo's

I Helgen ska jag och min underbara fästflicka åka upp till ludvika, och hälsa på min bror peter och hans fästflicka linda och deras 2 små underbara barn :) Det ska bli roligt, hoppas på att kolla upp en bokning till att tattuera resten av min rygg :D Hoppas hoppas på att han har en tid till mig för att han har bokningstop nu :( ska försöka fixa lite birra till morgonens fotboll :D Hoppas lille broderna har några över eller tillochmed ett flak :O hehe !
 
                                 
(Ska förmådligen bygga vidare på denna :) under ska det ligga en stor stad som är besökt av ghost's och shit :) typ en ödelagd stad,dystert men ändå full av liv, Jag vet att mike kan fixa något snyggt :D )

                                 
                                              (Bröderna Johanssona,Peter , Jag, Niklas och Mike) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0