Day one

Jahaa då har denna dagen gått, allt var underbart från början vaknade med min underbara fästflicka, sedan körde jag henne till högskolan, sen hem äta lite snabbt sedan till jobbet och allt gick bra där med. Sedan hem till fästflickan och senare så träffade vi sjöö på¨stan för att jag och amanda skulle klippa oss :) medans amanda klippte sig så tog jag pch sjöö en fika, det var trevligt, sedan åkte vi hem och sebbe kom och vi bastade, frevligt till en början tills jag fick en dålig känsla i magen och blev lite deppig, nu sitter jag på mitt rum medans amanda,sebbe och sjöö badar, skulle vara roligt med lite sällskap men, låter dom bada ifred :( fast man har massvis av vänner och kärra så känner jag mig ganska ensam ibland, tyck inte synd om mig för det gör inte jag !
Ha ett underbart liv ni där utte.






 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0