Tattoo bloggar

Först när jag hörde om själva allt bloggandet så sukade jag och sa att son skit kommer jag alldrig att göra, nu har jag min egna blogg och mina 5-6 unika besökare varje dag :) Och jag har även börjat att läsa och följa andras bloggar :) Tänkte att om jag nu ska förlja nåns blogg så bör det vara om nott jag gillar så tänkte jag Bmx och nu följer jag 3st bmxbloggar och tänkte även på tattoos och nu så följer jag även 2 av dom :) Ni som gillar tattoo's kan ju följa LifeStyleTattoo's Blogg och även Tattoo Em All blogg , riktigt bra bloggar som updaterar ganska ofta.
Ser fram imot den 11-12 dec för då ska Hanna Tagga sig på tattoo art i jkpg :) Ska bli roligt att se på lite innan man själv gör sin andra i falun 30/1 :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0