Status update

Jaha så har änu en dag gårt och så sitter jag här ingen framför datorn, en dag äldere och en drag närmare döden.
Är lika nere som igår kasnke lite mera om jag får säga mitt, en posetiv sak är att hemma rinde idag och jag ska jobba imorgon, idag har har jag jobbat på kinnarps och hv van med 6-4 gött, har träffat min underbara kusin kevin som jag inte ser tillräkligt mycket, Kinnarps gick bra allt flöt på :) Vi har haft hemma fönsterputtsare idag så rumet ser kanske skitit utt efter ha vart tvungen att ställa ner allt ¨från fönstrena på golvet, Längtar tills fredag ska utt med sebbe och förhoppnings viss hedman med :) ska bli roligt, efter som förra fredagen inte blev så lyckad,

Status update: Fortfarande inga pengar,ingen lägenhet,lite små jobb på hemma/kinnarps.


(Kusinvitamin kevin)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0