Mysspyss

Mys är det bästa jag vet, det är fan bättre än alla slags sextyper, fasst kanske inte det är underbart på ett helt annant sett en sex :) tex för förra veckan så satt jag vid datron och msn:ade lite, och amanda hade sommnat i mitt knä så låg jag och spekte henne i håret så hon skulle sommna :) och då camade jag med elin samtidigt och hon såg att jag hölpå att smeka amanda på rumpan för att hon älskar det :) det är underbart mys, eller när det är kallt utte så mysser man ner sig till en film helt nakna och jag håller om henne och hon snuffsar på mitt bröst det är as myssigt helt klockrent <3 Alla säger att ett glatt skratt förlänger livet men jag tycker om man mysser och finner den där underbara kännslan av avkopling och att man är ett med sin partner, det förlänger livet med hästlängder, min 10 min myss om dagen skulle jag säga:)

Nu ska amanda sova lite för hon har varit uppe sen kl 8 idag för hon och anders och hugo har åkt skriskor hela morgonen så hon är lite trött, och nu spelar jag Enya - May it be   så hon ska kunna somna :) tycker jag är ganska myssigt iallafall, hon är så himla söt när hon sover, skulle kunna kolla på henne i timmar utan att tröttna :)

Senare ska vi kolla på lägenhet på torpa en 1:a, och ikväll blir det någ lungt, Myss kväll förhoppningsviss<3

Mys på så mkt ni kan,ha det underbart <3
 
       



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0