Julklapps lista

Jaha då har man inte uppdatert på ett tag, men har iallafall funderat på min julklapps lista :) när jag funderar på det så vet jag inte vad jag vill ha för jag har typ allt och det jag inte har köper jag. Och allt som jag inte har råd att köpa lär jag inte få ändå yex, en ny egen bil, eller lägenhet :P haha ! Men så testade jag amandas lille bros psp 3003 och blev helt kär :P sedan när jag skulle kolla vad det kostade så hittade jag det NYASTE Psp go för 2995:- så det står nu högst upp på min lista :) Hoppas hoppas.

Här kommer listan så ni kan köpa det jag vill ha :

*Psp Go 2995:-
*Psp Go spel 549:-
*Ipod laddnings slad Vet ej:-
*Kläder 200-1000:-
*Coca Cola Flack 100:-
*Limmpa cigg 450:-
*Puss av min underbara fästmö <33:-
*Jule sex <33:-
*En brottnings match av svärfar 100:- till vinnaren
*Strumper 100:- Stadium
*Pengar 1000-10 000 :-


(Psp Go 2995:-)

(En inslagen julapöss <33:-)

(Jule sex<33:-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0