En vanlig lördag

Idag började våran dag med att hjälpa till hemma i trädgården, jag började med att klippa gräset det var kanske lungt iochmed att jag hade min ipod så jag pumpade hög musik :) Älskar att ibland bara va och lyssna på musik, sedan åkte jag och svärfar till sortgården och lassade av allt skräp. Sen kom min broder och vi fixade tillbax min bil :) Gud vad jag har saknat den, men tror du inte niklas har kört sönder den, han säger att den var son när han fick den men nu så låter det som hela motorn kommer att falla isär och självklart kommer mamma att skylla på mig för att nej det skulle ju inte niklas göra han är ju så himla snäll blablabla.....
Men men sånt man får stå i när man har en lille bror :P sedan hem äta och duscha och sätta sig i bilen<3och åka upp till kinnarp för att jobba på hambollen, den slutade 24-26 så jävlit bra insatts för att bara vara svenska mästare. på jobbet sög det, det var så himla osäriöst allting var dåligt planerat och gästerna var bara massa snåla svenskar som inte vill köpa nott mer att dricka en det som dom blev bjudna på, allt som allt så var det la en hyffsad lördags eftermiddag och jag tjärnade la typ 400 kr för den kvällen så det var värt det ! Sedan åkte jag till biltema för att möta upp KeW,david,omer och pontus, pontus som har tagit körkort nylligen körde, Grattis till han , sen drog vil hem och träffade några mer från ekhagen, och hade det väldigt trevligt, dåppens kom och hans tjej kompis, medans alla andra killar kollade på fotboll så snackde jag och hon(gabbi) om sex och det är ju alltid trevligt :) senare spelade vi gitar hero och dart, jag var en gång men dåppens van 2 så var lite små sur över det :P sen drog jag och fästmön hem till helena som hade dragit ihopp en liten fest och det var ju trevligt det med :) och nu ligger jag här i sängen medas fästflickan läser en bok.

God natt den som läser(pontus främst som har blivit mitt lilla groupie)
Nattinatt <3

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0