Bastu och Heineken kan det bli bättre

En av dom bästa sakerna som finns i livet är att basta, och det har jagjust gjort, bastade me svärfar,svärmor, calle, gustav, och amanda. fört satt alla inne i bastun jag fästflickan och svärfar satt där uppe och dom andra där nere. första mannen utt var Anders, andra Carina, tredje var gustav,sedan calle, sedan amanda, och där sitter jag i min ensamhet efter alla andra hade duschat klart, i bastun med en is kall heinken i min hand och funderar lite, och jag kom fan fram till att det bästa som finns är att sitta i bastun med en kall öl, med sällskap är det as gött men fan måst säga att det är skönare att sitta där själv och össa på :D

A kan la säga att tuyvär är min tid på Resturang Hemma slut :( så på måndag är jag typ arbetslös, ganska surt men får la leva vidare som alla andra arbbetslössa där utte :)

 
(Heinken mår vara ganska billig och många finner det sliskig men jag älskar den<3)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0