Åldersnojja

Sitter hemma nu och är lite nere, ska till jobbet snart och jag är inte så sugen  på att jobba prisis, allt känns så surt just nu, har inga pengar, vill flytta, har inget riktigt jobb, vill att allt ska vara som innan eller som när man var lite när man inte behövde bry sig om nott förutom att man skulle bajsa när man var tvungen, allt var mkt bättre när man var liten, inget man var tvungen att göra eller nott allt bara flöt på, Ibland hatar jag att behöva växa upp alla shattar om att man är snart 20 år och att man ska göra massa saker för att man är vuxen, visst min kropp är snart 20 men min själ är fortfarande fast i 15 års perioden :P hehe ...   vill inte växa upp ! Vill vara barn lite till innan allt kommer som en smäll i ansiktet ! Är det här det man kan kalla för åldersnojja så har jag det iallfall :P


(7:an var tider det inget att bry sig om bara leva livet)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0