Jultankar

Jaha då artar det sig till jul, 17 dagar kvar, tiden går snabbt när man har roligt, tycker julen är både posetiv och negativ, + är ju att man får många julklappar och det är en myssig julkänsla när alla träffas och har roligt tillsammans, det finns inte så mkt bättre en perfekt jul, med Mamma, niklas, mike & maddis kommer vara sammlade och njuta av julglögg juvlig mat, och förhoppings viss ett par bastubad med bröderna synd bara att inte peter kunde komma ner hade varit prinken över i:et. - är nog all jävla stress med julklappar och att allt ska handla om att köpa många saker till alla nära och kära, annas tror jag inte det finns så mkt negativt :) lite synd allt jag kommer nog inte träffa min pappa den här julen :,( vi har lixom gliddigt ifrån varanda nu på det senaste :( hoppas han får ha en underbar jul uttan sin riktiga familj, going to miss the old guy, men får väll glädjas över den nya familje medlemen amanda ;) ljuset i mitt liv <3 Lite tråkit att jag ska bå hemma nu i 1 vecka, kommer sakna att ha någon vid min sida när jag sommar in på nätterna eller ligga och stira in i hennes stora blåa ögon, saknar henne redan. Har bara önskat mig ett psp go i julklapp så får la se vad alla andra har hittat på :) Hoppas hoppas på att jag får mammas bil för migsjälv för hon ska annas sälja den snart :( Kommer sakna gammla bettan :) Men jahopp nu är jag ganska trött så hej då :)


(Familjen från vänster peter,mig,niklas, mike och självklart kärra mamma :)


(Pappa min, älskar han :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0